Gå til innhold

5" LCD, må modde en bil 12 V kontakt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tipper jeg og.. men du kan vel egentlig bare begyne med å skru opp den der "boksen" og se hvordan det ser ut, evt. legge ut bilder, og så vurdere videre derifra..

hadde iallefall jeg gjort..

men jeg garanterer ingen ting.. (som vanlig..)

Lenke til kommentar

Nå funker alt perfect.... med noen unntak..

hvordan kan jeg få LCDn til å spille film, mens jeg f.eks spiller Battlefield...

Hvis jeg prøver det nå så blir LCDn svart...

Hvis jeg bruker skjermen(LCDn) for MSN messenger, så kan jeg ikke skrive.. Mens jeg spiller Battlefield. Må fprtsatt bruker ALT + TAB for å skjule spillet for å skrive i Messenger .... finnes det programmer som kan fikse dette?? Som f.eks. hold inne F8 Mens man skriver, så går kommandoene til messenger istedet for spillet...(slik at jeg kan spille samtidig)

Lenke til kommentar

Bildet er sylskarpt når jeg ser på stille bilde eller film, men tekst er fortsatt et problem.

Har fikset dette ved å sette opp tekst størrelsen på MSN messenger til 20, og ved evt og sette oppløsningen til 640 * xxx (dette gjorde jeg ved å bruke Powerstrip)

Noe jeg fortsatt lurer på er hvorfor jeg ikke kan spille Battlefield 1942 samtidig som jeg viser Film fra Winamp over tv-ut til LCDn..

Hvis jeg prøver dette blir skjermen svart, og får feilmelding enten på Winamp eller Battlefield, skulle tro de brukte de samme driverne eller noe slik at det blir klasje..

Vet også at man kan sette oppp alle tekst størrelser generellt i hele windoes på skjerminnstillingene... Skulle gjerne gjort dette bare for tv-ut til LCDn, men klarer ikke å få den innstillingen for bare LCDn, skrur jeg den på kommer det på begge skjermene..

Hvis noen kunen hjulpet meg med disse problemene ville jeg vært evig takknemlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...