tacomodo Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hadde vært så mye morsommere om man kunne legge til bilder i siggen, og kunne skru det av i kontrollpanelet for de som skulle ønske det. Ganske teit egentlig. Slik jeg forstår det, så tar det 0 båndbredde fra forumene å kunne legge inn bilder, og heller ikke for de som ikke ønsker se signatures, om man kunne skru av sig visning Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Har du sett enkelte av de utenlandske forumene uten forbud mot bilder og annet rusk i sig? Det er marquee, det er gigantiske bilder av patetiske biler eller asiatiske berter med masse skrift på, blinkende og tutende .gif'er.. et riktig sirkus. Her har du bildet jeg laget for å illustrere poenget mitt i en annen tråd. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Ja fyttirakkern, jeg ser poenget ditt ass... Det der er HELT UAKSEPTABELT! ..... Seriøst - Om man kan skru av i kontrollpanelet, hva er problemet? Gi meg en god grunn til at ikke folk skal kunne ha bilder i siggene sine` om du kan skru det av? Dessuten, det du eksemplerer der, er av de få. Det er allerede regler om nakenhet o.l. her, er det ikke? Mitsuimi Max er forresten HOTT! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Selvfølgelig, om muligheten for å individuelt slå av bilder finnes eller går an å implementere, helt greit. Om det er ting forumstyret vil bruke tid på, er en helt annen sak.. Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hadde en animert smiley i sig'n en gang. fikk refs for den. Synes jeg var å overdrive. Men, men... rulez R rulez. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg bare synes det er litt vel grått og trist her. Alt er så sterilt og hvitt og lyst. Det allmektige "Forumstyret" som du kaller dem, er nok fryktelig opptatt, ja. Har ikke forumet her sånne admin options hvor man bare kan skru det av og på? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Tacomodo: du kan jo alltids bruke en annen template (eller hva det no er det heter) Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Bumping? Ja. Uansett, min signatur er tøff, Oh, a gameboyeating donkey. RUN! Lenin sitatet og Redd Allyse er ikke så spesielt da. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) jeg takker gud for de restriktive sig'ene her... skulle fremdeles ønske at noen folk klarte å begrense seg til ettpar linjer med liten skrift...og fjerne noen av de tomme linjene i siggene...(min f.eks...) btw: han derre " - god bless everyone else too" kisen liker jeg "If it ain't broke, don't fix it. Then add ductape." er også god Endret 11. april 2004 av MrLee Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Hehe, din og eier MrLee! EDIT: Tok du den vekk? Endret 11. april 2004 av AimAr Lenke til kommentar
brillan Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Cool kid sin er best Gammel sigg: "Se dær!" sa den blinde til den døve. Ny sigg: | | | V Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Hehe, din og eier MrLee! EDIT: Tok du den vekk? tukla litt med den for å prøve å bli kvitt de tomme linjene...Funka! Endret 11. april 2004 av MrLee Lenke til kommentar
brillan Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hehe, din og eier MrLee! EDIT: Tok du den vekk? tukla litt med den for å prøve å bli kvitt de tomme linjene...Funka! If it aint broke, fix it til it is, then add duct tape... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Rolling On The Floor, Laughing My Ass Off! edit: men pokker da! der dukka de opp igjen....uten at jeg gjorde noen forandringer i signatur settings siden sist! edit: men når jeg edita, så ble det normalt?? WTF? Endret 11. april 2004 av MrLee Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hmm, fragletrollen sin var litt morro Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 mitt er jo fakta Sant nok. Skrive korrekt engelsk kan jo være litt vanskelig. MrLee: Det er "Now I have a machinegun. Ho ho ho." Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Kort og enkelt synes jeg er viktig... masse vås som fyller mange linjer blir bare rot. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Min er best Den står i qute fordi jeg sa det en gang jeg spilte MOHA på lan, og jeg ble litt oppgitt over granatene. Du har to kaste lenger med dem, kort og langt. Men jeg ble litt oppgitt over at man kasta så kort når man kasta kort, så jeg kom med gullkornet. "Du kaster ikke langt når du kaster kort" Det var sikkert ingen som skjønte hva jeg mente nå, men for meg så er den signaturen ganske morsom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå