Fragletrollet Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Ja... `den beste siggen på forumet? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Satser på ein enkel ein eg. Burde kanskje skiffte når eg finn på noke smart og skrive. Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Fragletrollet: Likte utsagnet i signaturen din meget godt, da jeg først hørte det... Endret 6. mars 2004 av vehitman Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Jeg har gått for et lite haiku-dikt jeg. hjemmelaga såklart. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Fragletrollet: Likte utsagnet i signaturen din meget godt, da jeg først hørte det... Flere? CUBA ut av Nidar Bergene! Norge ut av golfstrømmen! Nei til alt og bort med vekk... Dette er Bofur sin signatur, synes den er bra.. Endret 6. mars 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 min er genial.. hva er det som er så genialt med å ikke ha signatur? Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 min er genial..hva er det som er så genialt med å ikke ha signatur? Det er r0x0r in da h0xor. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Av de jeg leste her så har the coolkid den kulaste. Grunnet at den spesifiserer meg som et geni. Jeg behersker kaos Lenke til kommentar
kag Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 If it aint broke, fix it til it is, then add duct tape... HAHA! Nøyaktig min humor. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Er veldig mange bra på forumet Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) har multi-sig jeg.. edit: bestemte meg for en nu.. Endret 7. mars 2004 av TorgeirS Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hvorfor er alle så innmari opptatt av å skyte av sin egen, uansett om de har alt eller ingenting btw : (vehitmans' signatur) If it aint broke, fix it til it is, then add duct tape... er min favorite Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Edit: Ja jeg leste omtrent hele referatet fra konferansen. Så denne kommentaren har jeg funnet selv. -|- -|- \|/ Endret 29. mars 2004 av BeFs Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Mange fine her! Synes personlig det er irriterende med überlange signaturer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå