Hoax Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Skal brenne noen DVD plater nå, men lurer litt på hvilke program som er best. Liker ikke Nero noe særlig (Det fulgte med brenneren) Vil bare ha noe som er enkelt og greit. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Win XP SP1 med alle updates Lenke til kommentar
Opus Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Her er noen programmer. Men du kan jo til nød bruke XP'n. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 jøss, nero er jo helt suveren til å brenne dvd'er. ihvertfall siste versjon. eneste jeg bruker. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 jøss, nero er jo helt suveren til å brenne dvd'er. ihvertfall siste versjon. eneste jeg bruker. Helt enig, men han liker ikke Nero... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 jøss, nero er jo helt suveren til å brenne dvd'er. ihvertfall siste versjon. eneste jeg bruker. Helt enig, men han liker ikke Nero... var også ment som et tips til han om han ikke har prøvd siste versjon Lenke til kommentar
Opus Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 var også ment som et tips til han om han ikke har prøvd siste versjon Jepp! Den anbefales. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Okey, jeg skal laste ned siste Nero og teste, ser at det er mye nyere versjon enn det som fulgte med DVD brenneren, Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå