akristina92 Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hei! Jeg har ett problem! Jeg hadde 29 virus på pc`n min... fikk fjerna alle.. utenom ett... Det er noe backdoor greie... SubSevenBackdoor eller noe sånnt.. Jeg bruke jo tross allt norton AntiVirus 2003... Håper på svar LITT fort!! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Regner med at det har seg sånn at NAV finner det, men ikke klarer å slette det? I så fall er det fordi at det viruset er aktivt! Gå inn i oppgavebehandlin (ctrl-alt-del) og se etter en prosess som heter SubSevenBackdoor eller i det minste ligner på det. Kan også hende at det er forkortet - SSB! Etter at du har slått av den prosessen skal det kunne gå ann å fjerne viruset! Edit: Skrivekjell Endret 6. mars 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
reznor15 Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Det er subseven trojaner. Alle virus programmer finner det. PS: I oppgavebegandling heter prossessen "server.exe" (default). Lenke til kommentar
Opus Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Du kan enkelt og greit isolere fila også. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 29 virus er en del..når sist tok du en sjekk?? før jeg formaterte... hadde jeg over 200 virus.... Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Blir ofte sånn når man ikke tenker før man åpner ting, de aller fleste kilder til virus er ganske lett gjennomskuelige med litt erfaring. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Du er en gaaaaaaal mann.. 200 Virus. Rart maskinen ikke gikk dukken Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) her er det nok ikke snakk om 200 forskjellige virus, men heller 200 infiserte filer... var på LAN for 3 uker siden, og da hadde en kar (som var mindre datakyndig) klart å fått viruset pinfi. kan hende dette var en orm eller noe, jeg hadde ikke hørt om det før. dette viruset/ormen hadde klart å infisere over 5000 filer på maskinen hans....det var bare filer som den derre "før-installerings-greia" til Norton Antivirus 04 fant, altså ikke en fullt oppdatert virus-scan. Endret 9. mars 2004 av Dimensionx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå