b-real Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hei. Noen som hadde orket å tatt en titt på http://www.b-real.net/temp/ ? Noen som har noen tanke om forbedringer jeg kan gjøre på siten? Er litt usikker på footern og hvordan jeg skal gjøre den. B|Real Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Vil ikke akkurat kalle det for et design men det var hvertfall rent og pent Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Var ikke så mye å feedbackifisere, men det jeg kan nevne er at menyen var veeldig liten. Må myse for å få med meg hva som står der. Rødt på svart funker dårlig - Siden var plassert litt langt fra toppen. Du kan godt flytte den 20-30 pixler lenger opp. - Hva skal den "tingen" til venstre for b-real.net forestille? :| EDIT: Leifeskriv Endret 6. mars 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Enten midstill heile sida, eller top-left align den Enkelt, reint og fint, men misliker sterkt svart bakgrunn... Mørk, mørk grå gjør seg bedre... Dessuten likte eg ikkje rødfargen på menyteksten.. Og alt var litt smått (teksten altså).. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Kanskje en idè er å ha svart som nå, men en hvit tekstboks? Hvis du skal ha rød tekst i menyen så er kanskje en idè og ha litt rødt rundt omkring andre plass også.. f.eks. en av bokstavene i logoen din eller noe sånt.. så kjører du konsekvent på svart hvit og rødt.. edit: btw så er rød en ypperlig link farge Endret 6. mars 2004 av Nimzowitsch Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 - Hva skal den "tingen" til venstre for b-real.net forestille? :| Egentlig ingenting. Fikk bare lyst til å lage en logo så jeg hentet litt fra scrawneh Enten midstill heile sida, eller top-left align den Enkelt, reint og fint, men misliker sterkt svart bakgrunn... Mørk, mørk grå gjør seg bedre... Dessuten likte eg ikkje rødfargen på menyteksten.. Og alt var litt smått (teksten altså).. Ok, centered it is. Og hvilken farge mener du jeg skal bruke som background da? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Første jeg tenkte når jeg så den: Ryddig. + vet faktisk ikke hvor vidt antialiasing hadde passet her + den er sååå enkel, at den faktisk kan brukes med det mørke fargevalget - likte ikke måten menyen var utforma på - sehr merklich ting oppi venstre hjørne. ble forvirra Er ikke så mye negativ kritikk å gi. Sida er så veldig enkel. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hulepinnsvin som logo? TØFT! Enkelt og greit, uten fancy greier som fort ødelegger. Menyen var jo grisestygg rett og slett... Regner ikke med at innholdsteksten skal være midtstilt? Få inn litt mer innhold, så det ser ut som en side, litt enklere å gi kritikk da... Tre fulle ildere fra meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå