Fishy Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 For de av dere med større mp3 samlinger hvor fokus ligger på album kan jeg anbefale dette programmet: http://www.audiosoft.net. Det er desverre ikke gratis, men er i rivende utvikling. Utviklerne er aktive i forumet og har en tendens til å høre på brukernes forslag til nye implementeringer; noe som er en god ting. Håper ikke dette oppfattes som reklame av moderator. Jeg har ingen økonomisk vinning på å formidle dette. Ønsker bare at flest mulig skal få mest mulig glede av platesamlingen sin, også i digital form Lenke til kommentar
rlz Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Tror ikke det er aktuelt for massene når det koster penger - Winamp er jo her Lenke til kommentar
Fishy Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Jo, winamp er her og det er gratis. Men dette programmet gir deg en følelse av å faktisk ha ei platesamling på Pc'en. Winamp lar deg ikke se coverne til alle platene dine i ei lang liste f.eks. Jeg var også skeptisk til dette i starten, men kjøpte til slutt programmet og har aldri angret En kan evaluere det i 30 dager uten restriksjoner. Det banker de langt mer kjente Itunes og musicmatch jukebox i funksjonalitet etter min mening. Endret 6. mars 2004 av Fishy Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Jeg synes at Musicmatch Jukebox er bedre enn Winamp! Mye mer oversiktelig.. Den har jo en gratis "BASIC" versjon, også har de da en versjon du må betale for! Med Musicmatch kan du lett brenne MP3 over på en plate! Jeg bruker Basic og jeg mener at den er bedre en Winamp på de fleste plasser, men det er 3-4 fire å siden jeg har brukt Winamp så ejg vet ikke hvordan den er nå.. Musicmatch sin hjemmeside Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Bruk Winamp eller foobar2000. Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Så ikke så halvdumt ut det der, men foobar2000 er mer min greie. Bra at det finnes valgmuligheter ihvertfall, slik at alle kan finne noe som passer for dem. Siden jeg stort sett har mitt fokus på album er foobar2000 midt i blinken fordi presentasjonen av playlisten kan konfigureres vha script til å vises akkurat slik man vil. Endret 6. mars 2004 av OBServer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå