Olsenhower Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Har lest en eller annen plass at man kan velge enten en AGP-slot eller en PCI-slot når man plugger i f.eks skjermkortet. Mitt kort står i "PCI-mode" når jeg går inn i oppsettet, står kortet da i feil port? Selv om kortet mitt er gammelt og ufyselig (GF2MX) er det da vitterlig et AGP-kort!!? Hvis det da finnes både en PCI -og en AGP-slot på hovedkortet mitt, er det bare å skifte slot? Har ødelagt mer enn jeg har fikset til nå i løpet av årene - blitt skeptisk til alt som har med innmat av PC-er å gjøre (blir dyrt, vet du!!!) Aopen AX4BSPRO P4 1.5Ghz 384MB PC133 SDRAM - hmmm... hva tenkte jeg på? Creative GF2MX 32MB Ca. 55GB HD fordelt på 3 disker Innebygget lydkort Vekk med det!! Fysj! Mitt gamle AWE64 var bedre! Kingston nettverk Gammel REC CD-brenner - fungerer som CDROM, stakkars Lenke til kommentar
pegg Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 det går ikke an å sette det feil fordi pci og agp slotene er av forsjellig dimensjon Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Hehe.. stygt å le, men du klarer ikke å sette et AGP-kort inn i en PCI-plass eller omvendt. Kortplassene er laget forskjellig så nettopp dette ikke skal gå. Det er en valgmulighet i min bios også (husker ikke hva det står der, men det blir uansett ikke noe forskjell i ytelse eller lignende på mitt system. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 21. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2002 hmmm... ok, da :oops: Takker for svar :smile: Lenke til kommentar
mammut Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 At du har valget mellom psci og agp i bios betyr at hvis du har 2 skjermkort kan du velge hvilket som skal starte opp og være hovedkort og det kan du bytte på...har du bare et agp så setter du den på agp har ikke så mye og si når du bare har ett kort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå