Gå til innhold

Need For Speed Porsche Uleashed

Anbefalte innlegg

Alle har spilt PU en gang i tiden, og noen spiller det vel fremdeles.. Problemet er det at etter jeg kjøpte nytt grafikk kort så ble skiften og tallene i spillet hellt F####.. virket som de ble forstørret men begholdt størrelsen.. Altså det er helt uleselig..

Det andre problemet er at nåt jeg skal kjøre, så går spillet i slow-motion.. og så går det helt normalt en stund, og så slow-motion igjen..

Disse porblemene gjør at spillet ikke er gøy å spille. :no: Er det noen her som vet om det finnes en løsning?

Edit: skrivefeil..

Endret av Jan E.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første tingen jeg tenkte på er:

Har du avinstallert de gamle driverne 100%

Hvis du bytta fra Nvidia til ATI-kort f.eks. Da kan de bli ustabilt hvis du fortsatt har rester av detonator-drivern liggende å slenge sammen med Catalyst.

Just a thought. Har ikke NFSU selv.

Lenke til kommentar
Første tingen jeg tenkte på er:

Har du avinstallert de gamle driverne 100%

Hvis du bytta fra Nvidia til ATI-kort f.eks. Da kan de bli ustabilt hvis du fortsatt har rester av detonator-drivern liggende å slenge sammen med Catalyst.

Just a thought. Har ikke NFSU selv.

Når jeg kjøpte ddet nye kortet så hadde jeg full formatering, men når jeg har oppgradert driverene til nye versjoner så har jeg ikke avinstallert de gamle... Har aldrig byttet fra ATI til Nvidia, kun hatt Nvidia..

Pc har vært helt stabil og har ikke merka noe. Men har er Gainward FX 5700Ultra, og jeg hadde problemer med flere spill. Nå har de rettet på dette med de nyeste driverne, (finnes vel noen feil enda....) Jeg vet ikke om 3D-kortet er 100% stabil med MSI HK. Men fungerer godt sammen... Det er mer nå hardware som henger litt etter...

Har tenkt til å sjekke om det er noen siste driver oppdateringer nå..

Tror du mente NFSPU ikke NFSU!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...