Gå til innhold

scrollbar/heis

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er greit å ha fargeheis på inline elementer, men å farge hovedheis blir litt teit.

Og jeg syns at inline heis – fargelagt eller ikke – bør unngås såfremt det er mulig, da det bare gjør siden mer tungvint å bruke. Jeg har tatt opp dette og andre heis-relaterte problemer i mitt allerede nevnte «anti-heis-innlegg».

jaja... men kan noen ikke bare hjelpe meg med å lage den heisen da.... :dontgetit:

Du lager en side i PhotoShop, slicer og lager Save for Web. Da får du en webside, men koden er så som så med..

Deretter åpner du siden i Notepas og limer inn koden som PoleCat kom med.

jeg glemte å si at jeg mente sånn heis inne på sida, ikke hoved heisen :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes det er greit å ha fargeheis på inline elementer, men å farge hovedheis blir litt teit.

Og jeg syns at inline heis – fargelagt eller ikke – bør unngås såfremt det er mulig, da det bare gjør siden mer tungvint å bruke. Jeg har tatt opp dette og andre heis-relaterte problemer i mitt allerede nevnte «anti-heis-innlegg».

jaja... men kan noen ikke bare hjelpe meg med å lage den heisen da.... :dontgetit:

Du lager en side i PhotoShop, slicer og lager Save for Web. Da får du en webside, men koden er så som så med..

Deretter åpner du siden i Notepas og limer inn koden som PoleCat kom med.

jeg glemte å si at jeg mente sånn heis inne på sida, ikke hoved heisen :blush:

Hvis du limer inn koden til PC, vil alle heiser være fargelagte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...