Format_C Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Først må jeg beklage at dette er n-te posten med HD/mistet data problemer. Har bladd og bladd og lest men ikke funnet noe nyttig for meg. Min backupdisk med ALLE mine data, en WD2000JB, har problemer. Disken er delt opp i 2 partisjoner hvor en er tom og en stappfull. WinXP-Pro-Nor (NTFS) forteller meg: G:\ er ikke tilgjengelig Parameteren er feil. Har prøvd programmer som PartitionMagic, EasyRecovery, GetBackData, R-studio for NTFS, Norton sys.works og WD Lifeguard og alle forteller meg at stasjonen er RAW eller NTFS med spørsmålstegn bak og at jeg må formattere. Ingen kommer inn i partisjonen men de ser alle at den er full. De greier ikke engang å søke etter feil på den. Harware er: Asus A7N8X-E DL, WD1200JB-SATA (OS-disk), WD1200BB og nevnte WD2000JB Er temmelig fortvilet så jeg håper noen vil hjelpe. Har tatt noe bilder fra resultatene til programmene jeg har brukt om noen er villige til å hjelpe meg.... om det er mulig å hente ut data fra disken/partisjonen Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Har du prøvd dette programmet http://www.diydatarecovery.nl/ iRecover 1.0. Fikk alle programmene eg hadde kjøpt tilbake, en venn gjorde en feil da han brukte fdisk på min pc. Men programmet er meget dyrt, selv betalte eg 100$. Men det var billigere å kjøpe det programmet, enn å kjøpe alle programmene eg mistet en gang til. Lenke til kommentar
Format_C Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Takk for tipset. Kan høre litt rundt om noen har det men tar nok ikke tjangsen på å kjøpe det. Ville vært ok om jeg visste at det ville reddet meg men jeg tillater meg å tvile ettersom ingen av de andre progsene greide det. Forresten så fant R-studio rota med alle mappene på disken men greide ikke særlig mer en det, som jeg fikk til i alle fall Endret 6. mars 2004 av Format_C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå