Logiman Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Noen som har peiling her, jeg veit ikke selv så om noen kunne hjulpet meg hadde det vert fint Lenke til kommentar
genesis Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 har du koblet dem til? skal mer enn bare strømkabel til.... jeg vet ikke, kanskje jumperne det er vel vanlig med to stk. jumpere, som fungereer som ledere på noen små pinner, som igjen sier om harddisken skal søke slave/master/cable select hvilke harddisker? hvilket hovedkort? har du prøvd å søke i BIOS`? jeg måtte selv gjøre dette ganske ofte med et eldre Hk, da det "datt" ut en del Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som Hvilket skjermkort skal jeg velge? hører åpenbart hjemme under skjermkort kategorien, om den blir postet i Annet om hardware blir den så stengt og flyttet til Feilpostet. Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter -knappen og ber om evt. flytting av tråden. Stenges pga feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg