!KO! Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 skal ha meg A64 nå snart men hvilket hk er best!!!! til klokking og stabilt!!! ikke tenk på minne!! takker for svar Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Nforce 3 , feks gigabyte K8NNXP Lenke til kommentar
!KO! Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 tenkte på det med det støtter ikke minnet mitt å det gjør det gigabyte uten nforce eller passer minnet på nforce 3 kortet også Kingston Hyper X pc3500 2x256 minne har jeg???! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Har ikke prøvd akkurat den brikken du nevner, men kan ikke skjønne at det ikke skal takle den, nForce 3 takler nemmelig alt av minne jeg har prøvd bla Geil,Ocz, TwinMos, Corsair osv , det kan man derimot ikke si om via kort. Lenke til kommentar
airguard Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) jeg kjører kingston hyperx på mitt gigabyte via800 kort (A64) funker fint og har 2*256 også Endret 6. mars 2004 av airguard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå