Earendil Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Heisann der! Jeg lurer på om jeg kan få problem hvis jeg installerer to forskjellige drivere til en Windows versjon. Hva kan skje? Jeg har kun tenkt til å sette et nytt grafikkort inni datamaskinen, installere driverne i mens de gamle driverene til det andre grafikkortet er installert. Etterpå jeg er ferdig med det "nye" grafikkortet kommer jeg til å avinstallere driverne. Kan jeg få noen problem? mvh Eärendil PS: Det haster bittelitt, så det hadde vært greit hvis jeg hadde fått ett kjapt svar Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Du skal avinstallere driverene du bruker nå før du gjør NOE annet. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Du skal avinstallere driverene du bruker nå før du gjør NOE annet. Alt annet gir ofte mye krøll. Ja, har opplevd det selv mange ganger. Avinnstaller skjermkortdriver mens det gamle kortet er i. Restart, og slett filene som ligger igjen. Sett inn nytt kort, og legg inn nye drivere. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Da må jeg dessverre la være å installere de nye driverne, siden jeg ikke finner de gamle. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Da må jeg dessverre la være å installere de nye driverne, siden jeg ikke finner de gamle. Har du ikke internett? De fleste drivere er å finne på produsentens hjemmeside Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 må bare legge til at jeg hadde et radeon 9800pro kort som stod i maskinen og uten å tenke over det skrudde jeg av maskinen og satte inn et gf4 ti4600 og installerte drivere og det gikk veldig fint uten noen problemer eller noe ytelses tap... så når jeg da satt inn radeon kortet igjen så kom ati driverene opp istedet for nvidia så min erfaring er at det går fint uten å fjerne drivere, men jeg anbefaler at du gjør det Lenke til kommentar
eiga Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Du kan opprette en ny hardwareprofil. wintast + pause/break --> maskinvare --> maskinvareprofiler...selvforklarende etter dette(kopier gammel som du booter til). Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Da må jeg dessverre la være å installere de nye driverne, siden jeg ikke finner de gamle. Har du ikke internett? De fleste drivere er å finne på produsentens hjemmeside En kompis av meg skulle låne kortet på et LAN der som det ikke var internett, og jeg hadde ikke tid til å laste ned driverne og brenne de siden jeg skulle dra om 5 min da jeg skrev den siste posten min i threaden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå