Ferchie Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Er Det noen her som vet om dette spillet kommer til pc, jeg vet at det er til x-box, og muligens PS2. Nr en til PS2 var desidert det spillet jeg spillte mest til ps2, og synes enda det er morsomt, men i det siste har jeg gått helt ifra consoll og over til PC, så jeg håper det kommer til pc også! Lenke til kommentar
Nolander Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Tror ikke det kommer til PC-nei. Men jeg er ikke helt sikker. Sjekk ut hjemmesiden deres du. Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Har ikke hørt noen hint om det nei. Dette spillet er vel 2 å gammelt nå også, så.. Dark Alliance 2 kom nettopp til Xbox hvertfall Lenke til kommentar
simes Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Dark Alliance 2 kom nettopp til Xbox hvertfall Jeg regner på en måte med at det er dette spillet han snakker om, og at du mente dette på en ironisk måte kanskje jaja. Dark Alliance 2 kommer ikke til PC i alle fall, det er sikkert og visst, men andre konsoller kanskje? Hva med å søke på google eller lese på hjemmesiden til produsentene eller kanskje til og med på produktsiden her på gamer? Tja. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Ok, men man skulle tro at det kom til ps2 ihvertfall.. Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 www.tothegame.com for eksempel.. Står at det er ute på PS2, tenkte ingen brydde seg som PS2 jeg, hehehe Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 hehe kanskje ikke nå mer nei! Lenke til kommentar
skabbus Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Blir nok ikke PC spill desverre. Det er nok mest et konsoll spill uansett... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 www.tothegame.com for eksempel.. Står at det er ute på PS2, tenkte ingen brydde seg som PS2 jeg, hehehe Enern er jo original et PS2 spill, så det er ikke så rart... Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Håper at det kommer på gamecube da! Håper at det kommer på gamecube da! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Det kommer ikke på gamecube siden enern var en økonomisk flopp på gc... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå