Gå til innhold

Høy durelyd i høyttalerne.

Gjest Slettet-0ncAanc1

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-0ncAanc1

Hei!

Jeg har durelyd i høyttalerne mine. Forsterkes mye fordi jeg har pc'en koblet til stereoanlegget.

Er det lydkortet som begynner å få nok eller (Creative AWE-64`)?

Eller er det bare ledningene som gjør det? Ledningen er jo noen meter fra pc til stereoanlegget.

Høres ut som det er noe jordingsfeil en plass.

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan hende jeg er helt på jordet her (stor sannsynlighet...), men jeg hadde samme problem med å koble hodetelefoner på frontutaket på PC-en, det durte så inni hampen at det var ulevelig! Lasta ned de nyeste driverne til creative en stund senere fordi jeg opplevde den driveren jeg hadde innstalert ganske buggy! Når jeg innstalerte de nye driverne forsvant også durelyden på en eller annen mystisk måte! :wow:

Men det kan jo være lydkortet som streiker, men er høyttalerne dine skjermet a???

Tenker på kan det være noe elektrisk eller noe i kort avstand som påvirker høytallerne (noe liknende som når du har mobilen helt inntil høytalerne)

edit: skriveleif

Endret av b_cybe
Lenke til kommentar

Har kolbet opp pc til anlegg selv, da rett ut fra lydutgangen og til inngang på forsterker.

Har opplevd during selv, men det rettet seg ved å rette litt på kabelen der den går ut fra pc. Kan det være dette??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...