Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hei! Jeg har durelyd i høyttalerne mine. Forsterkes mye fordi jeg har pc'en koblet til stereoanlegget. Er det lydkortet som begynner å få nok eller (Creative AWE-64`)? Eller er det bare ledningene som gjør det? Ledningen er jo noen meter fra pc til stereoanlegget. Høres ut som det er noe jordingsfeil en plass. Takknemlig for svar! Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Kan hende jeg er helt på jordet her (stor sannsynlighet...), men jeg hadde samme problem med å koble hodetelefoner på frontutaket på PC-en, det durte så inni hampen at det var ulevelig! Lasta ned de nyeste driverne til creative en stund senere fordi jeg opplevde den driveren jeg hadde innstalert ganske buggy! Når jeg innstalerte de nye driverne forsvant også durelyden på en eller annen mystisk måte! Men det kan jo være lydkortet som streiker, men er høyttalerne dine skjermet a??? Tenker på kan det være noe elektrisk eller noe i kort avstand som påvirker høytallerne (noe liknende som når du har mobilen helt inntil høytalerne) edit: skriveleif Endret 6. mars 2004 av b_cybe Lenke til kommentar
moho Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Har kolbet opp pc til anlegg selv, da rett ut fra lydutgangen og til inngang på forsterker. Har opplevd during selv, men det rettet seg ved å rette litt på kabelen der den går ut fra pc. Kan det være dette?? Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Jording av pc og forsterker har i mange tilfeller fikset "duringen" Lenke til kommentar
Clint Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Prøv å "mute" alle innganger på lyd(de du ikke trenger). Dette hjelper ofte... Lenke til kommentar
TMH Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Kanskje du hører nettfrekvensen? sjer det sånn bare du skrur på stereon med en høyttaler koplet til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå