chokke Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hvordan kan man løpe og likevel treffe med awp? sett mange som gjør det, men skjønner ikke hvordan de gjør det. Lenke til kommentar
Mith Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Det er det vi 1337 cpl pro gutta kaller for GULLL!!!111 Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Det er det vi 1337 cpl pro gutta kaller for GULLL!!!111 Hahahaha Nice!! Det var dagens! Menne tror ikke det er så lett med Awm :/ Lett med scout da.. Må vel bare pracce mye på det. Lenke til kommentar
[g]amer Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 hehe en gang jeg var ct på aztec gjikk jeg med awp nede i elva saa kom det 3 t som stod rett ved siden av verandre saa spran jeg mens jeg skyt og så tok jeg alle 3 uten sikte mens jeg sprang. har det på vidioen aav det og. Lenke til kommentar
CalaZ Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 tror ikke du har sett så veldig mange som løper og treffer der de sikter med awp. men hvis det skulle være tilfelle er det nok gull ja....eller cheat da Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Funnet ut at det err noe med å ta piltilbake og noe sånt, men jeg rekker aldri å gjøre det. Lenke til kommentar
l2c Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 I gamle dager var det script som gjorde at du sto stille akkurat når du fyrte av rifla.. ev. var det no med å trykke/bruke use samtidig så du stoppa. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 amer' date='06/03/2004 : 16:47'] hehe en gang jeg var ct på aztec gjikk jeg med awp nede i elva saa kom det 3 t som stod rett ved siden av verandre saa spran jeg mens jeg skyt og så tok jeg alle 3 uten sikte mens jeg sprang.har det på vidioen aav det og. Demo? Video? Få se. Noen som har demoer å tilby av seg selv, msg me. Liker å se andres taktikker og sånt. I gamle dager var det script som gjorde at du sto stille akkurat når du fyrte av rifla..ev. var det no med å trykke/bruke use samtidig så du stoppa. Og i framtiden byttet det navn fra script, til cheat. Lenke til kommentar
eaXoN Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Det går ann og løpe og stoppe rett før man skyter Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 scout bruker jeg nå iallefall som en hagle når jeg må...awm er noe hekkan å treffe med, selv med zoom. synes aldri den treffer midten... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 AWP er et møkka våpen Neh Lenke til kommentar
celebos Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 awm er et ufattelig bra våpen, hater folk som klager på folk som bruker awm, og sier det er feigt, det er jo ikke feigt når alle kan kjøpe det Lenke til kommentar
DevN Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 awm er et ufattelig bra våpen, hater folk som klager på folk som bruker awm, og sier det er feigt, det er jo ikke feigt når alle kan kjøpe det Kan de? Hva hvis du er på CT og det laget er vinnerlaget. Så når aldri T opp til så masse man trenger for å kjøpe det? Får vanligvis råd til å kjøpe det en gang når jeg er på taperlaget, men å gå ut døren på aztec fra T-basen er ikke bare bare når man er alene. De fleste awp-"folk" (bruker ikke det andre ordet her) holder seg ofte i en posisjon hvor de er lengre fra fienden. Ok, slutt på whiningen for denne gang. Hvis det er public, så bryr det meg i... de fleste vet. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Trenger man penger sparer man. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Trenger man penger sparer man. Ja, for er jo fint å gå med glock noen runder, og når man endelig har awp står en teammate å blocker. Så må man spare på nytt igjen. Er det bare jeg som er uheldig? Jeg holder ofte litt 'space' mellom meg og teammatene for å unngå å blocke de. Det er noe alle bør lære. Godtar at en er uheldig og blocker, men at en blir stående foran døren og venter til jeg flytter meg er bare tragisk. Er alltid jeg som må snu og gå en annen vei, i de fleste tilfellene bak kassen. Så blir jeg sittende der fordi det står awp horer klare overalt til å ta meg. Hvordan kommer man seg ut av en slik situasjon. Bruker jeg CTRL for å dukke og liksom få et lite blikk over kassen, så blir jeg tatt. EDIT: Kassen kan byttes ut med stein hvis du vil. Endret 9. mars 2004 av zalo Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 jupp, folk som ikke forstår at man ikke alltid vil gå helt gjennom porten på Aztec for eksempel, og omtrent dytter deg fremmover gjennom den forbanna porten er faenmeg HAT Lenke til kommentar
DevN Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 jupp, folk som ikke forstår at man ikke alltid vil gå helt gjennom porten på Aztec for eksempel, og omtrent dytter deg fremmover gjennom den forbanna porten er faenmeg HAT Hehe, verdens undergang. Noen HAR faktisk samme problemet, og ER faktisk enig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 TAKK! glad det ikke bare er meg som synes det er så forbanna irriterende at jeg ønsker det var FF= On på noen servere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå