Herren Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hei, Jeg er grundig lei av diverse kabelsurr og lignende rundt i huset, derfor vurderer jeg trådløst nettverk. Problemet er at jeg ikke har snøring på hva jeg trenger. Jeg har en telefonkontakt oppe mens datamaskinen er i etasjen under. Jeg hadde da tenkt å koble modem osv. til kontakten oppe og et trådløst kort i maskinen nede. Noen anbefalinger? Jeg trenger ikke store greiene, verken i pris eller spesifikasjoner. Det viktigste er at det ikke er noe søppel som tar kvelden etter et par uker. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Trådløst til bredband eller oppringt ? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) 3Com trådløst accesspunkt oppe koplet til ditt ADSL- modem 3Com trådløst PCI kort til din maskin nede Voila........ Endret 6. mars 2004 av Rayline TWB Lenke til kommentar
zTab Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hvis du har en USB-port til overs må vel dette være midt i blinken! Har selv kjøpt denne pakken og det fungerer utmerket! Lenke til kommentar
Herren Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Takksam, takksam..... Går kanskje for den derre pakka. Ser ut til å være helt ok for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå