indecisive Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Går det ikke an å ha mine nedlastede ringetoner som ringetoner for grupper og enkeltpersoner? Jeg skjønner visst ikke hvordan jeg skal gjøre det hvis det går... Lenke til kommentar
Lazaa Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Les bruksanvisningen.. Da får du litt mer kunnskap! Lenke til kommentar
indecisive Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 oh - that's helpful... hvis du ikke kan hjelpe, så kan du jo bare si det! evt ikke si noe i det hele tatt! så ser det ikke så smart ut som det gjør nå... Lenke til kommentar
Dr.Phone Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Trykk på høyre "hurtigtast" som gjør at du kommer inn i telefonbok. Trykk så til høyre, og det dukker opp en meny som heter admin--- et eller annet. Her kan du velge ringegrupper, profiler etc.. tror jeg Sjekker du? Stemmer det? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 stemmer det DR. Kan jeg få lov, på vegne av folket, takke deg for ditt bidrag? Lenke til kommentar
indecisive Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 det betyr altså at jeg ikke kan velge andre melodier enn "standardmelodiene" - ikke de jeg selv har lastet ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå