TDK Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hei jeg var en tur inne i den gamle pc'en min for en stund siden. Jeg la merke til en merkelig cpu vifte men fant ikke ut hva slags det var. Men plutselig dumpet jeg borti den på psdata.no Titan Majesty Cooling Fan TTC MT4AB Er dette en god vifte. den har jeg til og med to vifter... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Sikkert kjempebra siden den har så TØFFT navn. Ja. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Sikkert kjempebra siden den har så TØFFT navn. Ja. mm siden den har så tøft navn MÅ den være bra. Saklig? Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Jeg tror den er heller dårlig. Det var ikke store kjernen på den, og hvor god blir vel varmeoverføringen til toppen der? Den så mildt sagt lite solid og heller litt pinglete ut, dog den var tøff å se på. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Sikkert kjempebra siden den har så TØFFT navn. Ja. mm siden den har så tøft navn MÅ den være bra. Saklig? Problemer med å ta ironi? Står at den "støtter" hastigheter opp til 2,4, og hverken selve kjøleren eller resten av spesifikasjonene ser overbevisende ut; ergo den er ikke særlig bra. Endret 6. mars 2004 av KAS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå