Gå til innhold

TEST: 120 GB S-ATA "roundup"

Anbefalte innlegg

Apropos det som ble sagt tidligere i tråden om SATA og native command queing så postet jeg noen spørsmål om dette hos Seagate for ett par uker siden, men har ennå ikke fått svar.

Er de noen som vet hvor lang responstid de gutta der opererer med ?.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan i alle fall informere om at de nye Intel-kortene kommer med NCQ-støtte på Alderwood

:wow: Ojoj dette er jo store nyheter! (har gledet meg lenge til integrert SATA med NCQ-støtte)

Det var litt skuffende at Nforce3 250Gb ikke fikk NCQ-støtte. Vet du om det kommer noen andre chipsett for Athlon64 får NCQ-støtte?

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Kan i alle fall informere om at de nye Intel-kortene kommer med NCQ-støtte på Alderwood

:wow: Ojoj dette er jo store nyheter! (har gledet meg lenge til integrert SATA med NCQ-støtte)

:yes: Det skal bli uhyre interessant å se testresultatene når den tid kommer, og så får vi håpe det går like smertefritt med SATA drivere til ICH6 som til ICH5/ICH5R

Lenke til kommentar

Det var litt skuffende at Nforce3 250Gb ikke fikk NCQ-støtte. Vet du om det kommer noen andre chipsett for Athlon64 får NCQ-støtte?

Nei, har ikke fått med meg det. Er vel kommet NCQ-støtte på siste versjon fra SiliconImage tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...