Techline Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Heisann Folkens. Noen som kunne tenke seg å være med å teste en ny butikkløsning? Vi ønsker tilbakemelding fra forbrukeren før vi går live, og kan tenke oss en "testrapport" fra fem personer. De fem som vil være med får et cd spindel, eller dvdplater for "jobben".. Send meg en mail på [email protected] om dere vil være med, så sender jeg mer utfyllende informasjon der. Dette er ingen form for reklame, derfor vil jeg heller ikke legge ved noen URL her. Vi vil starte klokken 12:00 i dag. det vil ta deg ca 15-20 minutter. På Forhånd takk Endret 6. mars 2004 av Techline Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 kan godt hjelpe jeg. Hva er det å gjøre? Ballemann Lenke til kommentar
OperaUser Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Har også sendt mail for en stund siden - har dere fått svar? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Har også sendt mail for en stund siden - har dere fått svar? Nei. Velvel... De har vel fått sitt crew da. Lenke til kommentar
Techline Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Heisann igjen Alle. Testserveren hadde litt problemer her, uheldig tid. Alt er oppe og kjører, mail er sendt til seks stykker. Takk til alle ville stille opp Christian Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 kom tilbake med en rapport da.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Andre som har fått pakken i posten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå