Gå til innhold

IntelliMouse 3.0

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et stort problem med IntelliMouse 3.0, etter en liten stund når jeg har sittet foran pcen så, låser musa seg, så kommer den igjen, så låser den seg osv.

Feilen jeg får opp da den låser seg er at den ikke er koblet til pcen og at programvaren ikke ble ordentlig installert, jeg har prøvd å installere driverne på nytt flere ganger, men det ser ikke ut til å hjelpe.

Er det noen spesiell måte å avinstallere drivere til en mus på?

Og er det noen som har opplevd dette problemet, og som har noe peiling på hva jeg kan gjøre?

Ivar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig å si, men du kan prøve å gå inn på kontrollpanel. Trykk på system - maskinvare - enhetsbehandling. Så kan du fjerne musa derifra. Windows finner driveren når du booter maskinen din. Kan hende det hjelper.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg slår av "freeze" i ms 3.0?

Det er vist det som er problemet er det mange jeg har snakket med som sier.

For det er lasern som slår seg av.

Ivar

Endret av ioa
Lenke til kommentar

yes, har det problemet jeg og, UTROLIG irriterende når man spiller :\

men har ikke hatt problemet tidligere (inntill for omtrent 1mnd siden), kan kanskje ha noe med hvor gammel musa er .. min f.eks er godt og vel 3år nå og ganskje så mye brukt, men jeg vet ikke

/dC

Lenke til kommentar

Her er ett par tips som kanskje kan hjelpe (hvis den er kobla til USB):

1. Deaktiver antivirusprogram mens du installerer.

2. Alltid installere driveren FÖR du kopler til USB enheten.

3. Gå inn i device manager og dobbelklikk på alle USB root hub's og gå til "power managment" hvor du så tar bort markeringen for "allow computer to turn off this device to save power."

4. Oppdater driveren for USB kontrolleren. Hvis du har ett Intel 82801 ba/bam chipset så bytt driver til Intel 8"noenting" AB/EB (ligger i windows).

5. Hvis ingen ting av dette hjelper så kan en USB hub med egen strömforsyning kanskje hjelpe til.

Dette gjelder egentlig det meste av USB utstyr da :) Har jobbe ganske så lenge på en support så dette er ikke noe nytt akkurat ;)

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg gjorde det rett, men det skjedde ikke noe lasern blir borte gang på gang...

Tror du det hjelper å kjøpe ny mus?

Enten IntelliPoint 4.0 eller 1.1

Ivar

Endret av ioa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...