R@ge Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Jepp... Når jeg starter maskinen, så stopper windows lenge opp på "velkommen" skjermen, og når skrivebordet endelig kommer så henger systemet igjen i ca. 30-45 sekunder... Ingen ting av det jeg har av snarveier viser seg, ikke egendefinert bakgrunnsbilde, og ingen programmer fungerer... Så etter denne kjedelige ventetiden, så plutselig begynner maskinen å tenke over saken, og vipps så kommer alt sammen... hva kan være galt...? EDIT: Radeon 9800 kort, Intel pentium 3.0 gigg og 1 gigg med ram ja... Skulle ha de riktige driverene ja.... Sorry så ikke det andre innlegget om nogen lunde samme problem.. Men hos meg fungerer alt helt UTMERKET, om man ser bort i fra selve oppstarten da... Endret 6. mars 2004 av HeAtHeN Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Det virker som om det er et eller annet programm som lastes inn automatisk... Har du lagt inn noe rart før det begynte? Sjekk startup-mappa i startmeny/programmer, prøv også msconfig og se om det er noe rart der... Ta en scan med adaware e.l. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Det virker som om det er et eller annet programm som lastes inn automatisk... Har du lagt inn noe rart før det begynte? Sjekk startup-mappa i startmeny/programmer, prøv også msconfig og se om det er noe rart der... Ta en scan med adaware e.l. Jeg har funnet ut at det faktisk var driveren til Lykortet som var problemet... Innstalerte denne på nytt, og ting ordnet seg faktisk... Kjørte i samme slengen en Bios update, for dette var vist et lite problem på denne modellen.. Synd at jeg ikke fant ut av det før.. for jeg hadde avinnstalert omtrent alt på maskinen før jeg fant ut av det,,, Og ringte support avd. til leverandøren.. Joda.. der var det jo recovery for alle penga som vanlig..LOL Det der support greiene er ikke verd en dritt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå