Hoax Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Et lite program anbefalt av www.digi.no ødela hele Windows XP installasjonen min, maskinen startet og kom til skrivebordet som bare ble dekket av en haug feilmeldinger og ingenting annet enn bakgrunnsbildet kom frem. Advarer mot å bruke dette programmet! Jeg måtte rett og slett stappe inn Win XP CD'en å reinstallere hele maskinen. For de som er intresserte i mere info, her er hva Digi.no skrev om Game XP: "Game XP er et program som uten installering lar deg gjennomføre en del endringer før du skal spille med Windows. I motsetning til hva navnet indikerer, er programmet laget for både Windows 9x, 2000 og XP. Målet er å skru av prosesser du ikke trenger og endre instillinger for å løfte ytelsen. Når du omstarter, er du tilbake i vanlig modus." Og her ligger djevelskapet: http://theorica.mirrorz.com/ Lenke til kommentar
Timur Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Du laga vel et system gjenopprettingspunkt? Hvis ikke så kan du jo bare åpne det GameXP, og endre tilbake alle innstillingene du endret på tilbake til standard. Men et tips, ALLTID lag et gjenopprettingspunkt, når du bruker et program som endrer innstillinger i selve windows. Edit: 200 posts! Endret 6. mars 2004 av Timur Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 gjennopprettnigs funksjonen klarte ikke windows å loade etter rebootingen. Prøvde mange forskjellige ting før jeg gravde frem Windows XP CD'en, det er ikke SÅ morsomt å legge inn Win på nytt at det var det første jeg gjorde hehe. (Gratz med 200 posts ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå