Gå til innhold

Hadde verdens værste oplevelse i dag..

Anbefalte innlegg

Mitt værste opplevelse var vel i sommer. Null kabinettvifter og en god troende naiv fersikng med xp2500. Før jeg dro til min kompis som jeg skulle spille CM med i helga overklokka jeg til xp3200. Gikk fin fint hjemme hos meg hvor det var rimelig kaldt på rommet og slik. Etter 10 timer intensiv spilling var tempen på det lille bøttekottet av rommet sikkert opmot tredve grader.

PCn sa takk og forvel og skrudde seg av. Northbridge kunne kokevann.

Jeg fikk ikke start på¨den den natta. men neste morgen våknet kameraten min av et Hallalulja fra meg.

PCn funker fin fin idag, og med nye kabinettvifter skal den tilbake til gamle høyder

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer på mitt første LAN noensinne, ca 30 stykker er allerede godt i gang, jeg kommer sist. Får et crappy campingbord da det var egentlig var fullt, jeg drasser inn PC og monitor, plasserer monitor på bordet, så *KLUNK*

Ene beinparet på bordet klapper sammen og monitoren smeller i gulvet med nesa først.

...

Tror livet mitt passerte revy når jeg så min kjære 19" rulle bortover gulvet som en misdannet basketball.

Men den overlevde heldigvis. Fikk seg en skrubbsår på skjermen, men det var en liten pris å betale for en slik ulykke.

Lenke til kommentar
Flere 100 000 dør i verden.. å du syter over din nesten ødlagte cpu lol for en nerd  :p

Du har helt rett, så hvorfor kaster du bort tiden med å sitte her å skrive 188 innlegg?

Kan du ikke heller bruke tiden til å hjelpe disse menneskene?

Kanskje melde deg som frivillig til en hjelporganisasjon, få deg en jobb og begynne å donere penger eller rett og slett akseptere at verden går vidre og man kan ikke hele tiden gråte over spilt melk.

Endret av 1337Antikatt
Lenke til kommentar

Skrev "del." og svarte instinktivt "YES".

I Windows folderen.

Command prompt.

På skolens lab.

Dahlske i Grimstad, må ha vært 11-12 år siden? Tankene var trolig langt vekk. Windows kjørte fortsatt, delvis, og ble derfor reddet ved å kjøre undelete og filkopiering av resten. Ble ikke bedre ettersom jeg var en av de mer erfarne i klassen :innocent:

Endret av Boye
Lenke til kommentar

OK.. min (gamle) sjokkopplevelse. Må faktisk tibake på slutten av 80-tallet for denne her :

Jeg sitter ved min Commodore 128d. Dette er av typen med monitor som står oppå selve maskinen. Nesten som de første pc`ene.

Jeg hadde skrivepulten min stående rett foran et stort vindu i 2.etasje på rommet mitt. Varm sommerdag med vinduet fullt oppe.

Uansett , så sitter jeg der og trykker da plutselig en kamerat av meg kom inn og skremte meg. Opp spratt jeg , skrivepulten følgte med lårene , og Monitoren velter over og ut vinduet og nesten river med seg commodoren. Heldigvis røskes de tre kablene fra commodoren ut og følger alene med skjermen ut.

Jeg ble temmelig forbanna på han karen en stund , men jeg kom over det til slutt og så litt av humoren i det hele da :p

Leste også igjennom hele denne tråden. "Kondolerer" med de av dere som har mistet dyrt utstyr på lignende måter , det er lite kjekt.

Lenke til kommentar

Må nesten slenge inn et innlegg om den gangen pc'en nesten ga meg hjerteinnfarkt.

Etter å ha solgt en chieftec-psu, klarte jeg å overbevise meg selv om at jeg faktisk hadde bruk for en 520w ocz strømforksyning. Etter å ha brukt nærmere en time på å optimere kablingen i kabinettet etter installasjon, slo jeg bråkjekt på pc'en. Resultatet var et øredøvende smell fra pc'en, etterfulgt av mørklegging av hele leiligheten, inkludert min kjære pc. Etter å ha fomlet rundt i mørket etter lommelykt, for så å bytte alle tenkelige sikringer (konstant bannende), stabret jeg meg skjelvende tilbake til ulykkesstedet. Synet som møtte meg når jeg etter mye konsentrasjon fikk av sidedøren, var ikke vakkert. Psu'en hadde en enorm byll på siden av coveret, rett og slett resultatet av en liten eksplosjon. Raslet gjorde den og. Og ja, for de som ikke har skjønt det enda; "den røde bryteren" stod på 115v...

Etter en ærlig mail til webshopen hvor jeg kjøpte strømforskyningen, fikk jeg et testeksemplar som et plaster på såret. Til min lykke var psu'en den eneste omkommne etter ulykken. Så der ser dere; ærlighet kan faktisk lønne seg!

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

Satt på TG, alt dødt. Viste seg at vannkjølinga hadde lekt... Thanks and goodbye til skjermkortet og måtte bruke et radeon 9000 gjennom hele tg.

_HELDIG_ at ikke noe annet ble vått på turen ned.

Fikk nytt kort med komplett tho :o)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...