Gabriel Shear Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hvor i salen liker dere best å sitte, og hvor vil dere helst IKKE sitte? Hadde vert kult å vert i midten (der det er et lite pauserom mellom rekkene), men det er vel ingen som vet hva slags rad det er. Så hva er deres favoritt plasser? Dere velger vel ikke plasser helt tilfeldig? Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 langt bak og ikke i noe form for utkant, der "forsvinner" ting Geleder meg til TG04 Lenke til kommentar
gather Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 synes det er ille å nevne tg.. under et forum som heter lanpartys... blir litt feil .... men det er jo ingen kategorier som passer Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 synes det er ille å nevne tg.. under et forum som heter lanpartys... blir litt feil.... men det er jo ingen kategorier som passer Hva mener du med det? Er ikke TG et stort lanparty da? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 synes det er ille å nevne tg.. under et forum som heter lanpartys... blir litt feil.... men det er jo ingen kategorier som passer Hva mener du med det? Er ikke TG et stort lanparty da? Verdens største t.o.m....eller var det Europas største? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Smyagol: http://techserver.gathering.org/notalan.html Angående plassering på TG. Mine tanker er øverste halvdel av skipet (ikke så kaldt der), midt i smørja(dvs en av de to midterst gruppene), øyna retta til venstre (mot scenen), ikke på enden av en bordkant. mitt sete i fjor Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 I fjor var det alt annet enn kaldt, det var 30 grader der vi satt, (midten) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 I fjor var det spesielt varmt, TG var også seint på året i fjor. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Smyagol: http://techserver.gathering.org/notalan.html Vet ikke om jeg er helt med på den forklaring du linket til. Hørtes ikke helt seriøst ut. Området er lokalt og det er et nettverk der. Altså er det et LAN! Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Her sitter gjengen min Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) forum.hardware.no har nesten samme plasser som i fjor: Forøvrig har vi tydeligvis forskjellige menininger om hva som er "gode" plasser. Jeg mener dere har dårlige plasser. Feil vei i forhold til scenen og helt på kanten. Blir ikke noe "koselig hull" slik vi kan mekke Endret 7. mars 2004 av Anders Leipsland Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Smyagol: http://techserver.gathering.org/notalan.html Angående plassering på TG. Mine tanker er øverste halvdel av skipet (ikke så kaldt der), midt i smørja(dvs en av de to midterst gruppene), øyna retta til venstre (mot scenen), ikke på enden av en bordkant. mitt sete i fjor Forumet burde hette: LAN & Computer-parties. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 W00t? Anders Leipsland? vi ser mot scenen sant? scenen er til høgre? Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) oj, ******... missforstod litt jeg. my fault CybriX^: http://www.gathering.org/tg04_files/images/kart_tg04.gif Da flytter jeg litt Endret 7. mars 2004 av Gabriel Shear Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Kartet på PTN og kartet på gathering.org som du linker til er ikke omvendt. Scenen er på venstre side på begge to. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 veit såg det.. Men halvparten av dere må jo snu seg for å se på scenen også. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Vet det Gabriel Shear, men når vi er såpass mange så er det bedre enn å være på en laaang rekke. Å ha ansiktet mot scenen er tross alt ikke alt! Lenke til kommentar
Kunji Abanjoni Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hehe, joda må sleppe å snu seg når damene danser Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 blir det dame dansing i år? Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Forandra litt på plassene... sitter nå noen rekker fra dere Her sitter vi EDIT: -> Legg merke til at vi har 2 chicks her med oss Endret 7. mars 2004 av Gabriel Shear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå