tbend Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Sitter på Lan i harstad å kjeder meg. Noen som vet om noen gode Internett FTPer? Bare skriv adressen... Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Sitter på Lan i harstad å kjeder meg. Noen som vet om noen gode Internett FTPer? Bare skriv adressen... Hvorfor er du på lan vist du kjeder deg?!? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 ftp.uio.no ftp.sunet.se man kaster ikke bare access til ftp'er rundt om seg. de får man igjennom kontakter. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 man kaster ikke bare access til ftp'er rundt om seg. de får man igjennom kontakter. vet, men det er ikke så mange opp går nu! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Tenker du på FTP-er med musikk, video og programvare til nedlasting? Vel... I så tilfelle bryter dette med retningslinjene. Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning. Endret 6. mars 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) får sende dem på pm da (til meg også ) Endret 6. mars 2004 av Fuel Lenke til kommentar
Sir. Roger Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 pm funker også fint til meg... På fyrehand takk. Lenke til kommentar
adyton Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Tenker du på FTP-er med musikk, video og programvare til nedlasting? Vel... I så tilfelle bryter dette med retningslinjene. Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning. Er det forbudt å _tenke_ på å laste ned copyright beskyttet musikk,film,programmer osv fra internett nå? Og hva får deg til å tro at han skal laste ned ulovelige filer? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Sitter på Lan i harstad å kjeder meg. Arctic lan! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Det finnes FTPer med demoer, videoer av spill (som serveres rundtomkring på nettet, lovlige såklart), UNIX baserte OS ++ Så det er lov å poste FTPer som å poste HTTP adresser hvis de har et lovlig innhold. Tror ikke ftp.riaa.gov inneholder masse warez... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 vist du enda er våken ftp://ftp.ngi.it/Games/ TaZ Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Er det forbudt å _tenke_ på å laste ned copyright beskyttet musikk,film,programmer osv fra internett nå? Og hva får deg til å tro at han skal laste ned ulovelige filer? Nei, det er ikke forbudt å tenke på å laste ned copyrighted musikk fra internett. Det er faktisk ikke forbudt å laste det ned heller. Hva får meg til å tro at han skal laste ned "ulovelige filer" (hva er en ulovlig fil?)? Vel... Jeg tror ikke det. Jeg bare spurte om det, deretter siterte jeg retningslinjene. Hva er problemet ditt? Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Det kalles hysteri. Tror dette bare gjenspeiler hva du selv driver med jeg Noe må det jo være siden du tror FTP, www, internett generelt brukes til warez Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Uansett, warez eller ikke... Retningslinjene forbyr dette... Du kjenner jo til forumstyret. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Altså, ikke no fyfy-adresser til ftp'er her ellers så blir det nok desverre ferie på personen desverre. Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Altså, ikke no fyfy-adresser til ftp'er her ellers så blir det nok desverre ferie på personen desverre. Betaler HW 2 veker i syden for meg så skal eg faktisk vurdere å paste noen fyfy-linker Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Fint med PM's ja... (hinte til, uten at moderator skal skjønne) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Fint med PM's ja... (hinte til, uten at moderator skal skjønne) open hack_pm.exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå