Gå til innhold

Nero 6 demo vil ikke starte.

Anbefalte innlegg

Har lastet ned Nero 6 demo fra Nero's hjemmeside.

Men når jeg prøver å åpne demoen får jeg en "Non-license usage" feilmelding opp.

Hvorfor det?

Er brennedelen (selve brenneprogrammet) på ver 6.0. bedre en 5.0.?

Eller er det kun snakk om små forandringer på alle de medfølgende dill-dall programmene?

Det står ikke mye på hjemmesiden.

Og gidder ikke kaste bort 350kr hvis ikke det er forbedringer på brennerdelen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ver 5 jeg har er nok original, siden den fulgte en ny PC modern kjøpte for en stund siden.

Men har en Key-gen til et annet program liggende på PC'n. Mulig det var denne den "følte".

Det med datobegrensningen finner jeg ikke noe om på siden. Hvor står det?

Men uansett. Er ver 6 mye bedre en ver 5?

(Egentlig 5.5 nå, siden det var den jeg fikk med min nye bærbare for noen dager siden.)

Lenke til kommentar
Men hvordan får man bort denne feilmeldingen ? :devil: Å ligger det demo på 5.5 på nett ?

Det er flere versjoner av Nero 5.5.(x.x).

En som kan brukes til å brenne cd med, som funker bra ! Trenger ikke DVD brenning ! Får jo ikke bort denne "feilmeldingen" fra 6.0 samme hva jeg gjør!?? :blush:

Lenke til kommentar

Du kan laste ned en demo av Nero 6 og bruke den i 30 dager. For å bruke den lenger bare skrur du tiden litt tilbake i windows, og tatata!! (dette vet vel de fleste små nerdene)

Men jeg bruker ikke Nero selv, synes ikke det er noe serlig :thumbdown:

Endret av yrjan
Lenke til kommentar
Du kan laste ned en demo av Nero 6 og bruke den i 30 dager. For å bruke den lenger bare skrur du tiden litt tilbake i windows, og tatata!! (dette vet vel de fleste små nerdene)

eeeeh........ akkuratt det trikset der er det ikke mange programmer nå tildags som har utløpelsesdato som biter på :roll:

Lenke til kommentar

eeeeh........ akkuratt det trikset der er det ikke mange programmer nå tildags som har utløpelsesdato som biter på :roll:

Nero gjør det... men du har rett. Ikke så mange desverre...

Slette litt filer og sånn pleier også å hjelpe.

Endret av yrjan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...