VeXx Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hei ja! Kjøpte meg denne vifta og er fornøyd sålangt, bortsett fra at den ikke viser RPM i Windows.. Eller på Cooldrive4en... Hva kan være galt ? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Ingen som vet hvorfor jeg ikke får opp RPM ? Lenke til kommentar
Brutus5 Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Virker kontakta på HK`et ditt? Hvis den er i orden er vifta som ikke gir impuls. M.A.O vifta er kass. Har opplevd det med en sånn vifte før Edit: Var nok litt kjapp her ja. Det jeg mener er: hvis du ikke får rpm. avlesning i bios prøv med en annen vifte. Hvis du er sikker på at kontakta er i orden er det vifta som ikke gir rpm. impulse. Endret 6. mars 2004 av Brutus5 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 viften vil jo fungere uten rpm sensor... Men sjekk om det går 3 ledninger inn i den lille kontakten som du plugger i hk ol. er det bare to ledninger fra viften er den uten rpm sensor Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) *Slettet* Endret 8. mars 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå