dan1el Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hei. Bestilte min LG 5400 fra Telebutikken.no. Den henger seg opp hele tiden. Desuten har jeg ikke fått SIM-kortet til telefonen (Netcom TALK). Kan jeg sende den tilbake, få tilbake pengene jeg betalte for den og få kansellert abonementet? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Jeg er også usikker på antall dager det har gått (hvis jeg skal bruke angrerettsloven). Telefonen ble sendt den 23. feb og motatt 24. feb. Nå er det 6. mars. Telefonen ble bestilt i slutten av januar. Har dette noe å si? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Har ikke noe å si at den ble bestilt slutten av januar. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Men kan jeg bruke angrerettloven her, selv om jeg har brukt telefonen hver dag i snart to uker? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Men kan jeg bruke angrerettloven her, selv om jeg har brukt telefonen hver dag i snart to uker? Det skal gå så lenge den er i tilsvarende stand som da du fikk den. Emballasjon må også være i tilsvarende stand. Angreretten gjelder 14 dager fra dagen du mottok varen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Fungerer ikke telefonen tilfredsstillende, har du full reklamasjonsrett. Dvs rett til å heve kjøpet. Ta kontakt med telebutikken og si at telefonen din ikke fungerer skikkelig. De vil sannsynligvis gå med på å ta i mot telefonen igjen. EDIT: Du vil dessverre ikke få kansellert abonementet, men jeg regner med du kan få kjøpe/bytte til en ny telefon med TALK-pris. Endret 7. mars 2004 av Alastor Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Du har ikke umiddelbart rett til å heve kjøpet hvis telefonen ikke fungerer. Forhandleren har først noen forsøk på å reparere den. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg tenkte å levere inn telefonen og få en annen mobiltelefon tilbake (av annet merke). Dette er vel mulig? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg tenkte å levere inn telefonen og få en annen mobiltelefon tilbake (av annet merke). Dette er vel mulig? I mange tilfeller må de få verkstedet til å sjekke at telefonen går på garanti. Først da, kan det være at de vil gå med på å heve kjøpet. De kan ikke ta sjansen på at telefonen ikke har fått en skade som følge av uforsvarlig bruk... selv om du sier det ikke er tilfelle. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Telefonen kan returneres hivs den er 100% komplett i original esken. Du kan sende telefonen til adressen under med lapp om at du skal bytte den Telefonen leveres som ny med lader, bruksanvisning og alt som fulgte med. Ting som ikke følger med er plastikken rundt batteriet og telefonen... dette gjør vel ingenting? =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå