Gå til innhold

skal ha ny gaming/3D/altmulig pc - 15000Kr

Anbefalte innlegg

Joda, jeg har et par Sony hodetelefoner, store lukkede med fin gull-jack og sånn, som jeg bruker til den stasjonære pc'en når jeg spiller.

Men, jeg vil da ikke vise meg på gata med et slikt beist på hodet. I offentlighet er det bare plugger i ørene som gjelder... Men jeg mener likevel at lyden jeg får fra mitt onboard 5.1 lydkort, som går gjennom forsterkeren min og så til mitt sony headset, gjør nytten til å spille med altså :) Er jo ikke sånn at et dataspill er mozart symfoni av london philharmonica heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte nettopp 32Bits (xp 2800+) , og det kommer av PENGER!

Det er ikke så lukrativt å være student.

Og vexx, som du sier at du jobber med lyd og har lydkort til 9k... akkurat slike hi-fi-geeks jeg mente :D

Jeg hadde aldri merka forskjellen... digger i-pod-hodetelefonene mine til og med jeg så :D

vel der synes jeg at du meldte deg ut av diskusjonen av lydkort.

Fyren ber jo om et bra lydkort, med bred frekvensgang for bruk på gode hodetelefoner.

forresten, å ha 1GB ram er bare vaste, som VeXx sier, det er timingsene som teller!

EDIT: kan ikke folk lære seg å bruke filformatet .png ?

Endret av tipp-ex
Lenke til kommentar
forresten, å ha 1GB ram er bare vaste, som VeXx sier, det er timingsene som teller!

nå skrev jo Eurofighter at han ville ha 1 Gb med ram pluss at han dreiv med 3D-modellering osv, så kanskje han bruker mer enn 512mb ram avogtil og da er det kjekt med 1 Gb, det er ikke vanskelig å fylle opp 512 med ram samme hvor rask den er, uansett så spørst det jo hva du bruker pcen til og får de fleste er det sikkert ikke nødvendig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
wh1te : "Kjøpe 32-bits nå?"

SERIØST MANN ? 64bit kjøres om ett år, 99,9 % av ALT i dag er 32 bit.

Barnesykdommer på hovedkortet er jo de største problemene, og er lite vits å kjøpe Socket 754 da 939 (om du skal ha AMD) er rett rundt pakka..

Samme kan sies om Socket T.

Hvorfor kjøpe et system som er utdatert (til de grader) om et år, når man får et system som takler tidens tann mye bedre? Jeg fnyser av de såkalte barnesykdommene til AMD 64 chipsett, man får da stabile system. Hvorfor kjøpe en snart utdatert 32-bits cpu, når man får en 64-bits som takler jobben bedre?

Jeg er ikke pro-amd, men mener de er den smarteste aktøren på markedet nå. Northwood blir stående i grøfta å spinne når XP pro 64-bits edition kommer ut, og AMD 64 vil bare frese ifra.

Jeg kaster ballen over til Intel Prescott's forsvarere om man skal snakke om barnesykdommer. Makan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...