enden Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Heisan, faren min sliter med at XP pro engelsk med sp1 går på trynet hver gang han setter inn USB minnepinnen sin. Gode gamle bsod dukker fram og forteller meg at problemet er "no more irp stack locations", men det sier ikke meg mye. Noen som har vært borti problemet og kan peke meg i riktig retning når det gjelder feilsøking? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 http://www.osr.com/ddk/kmarch/irps_8lgn.htm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hadde et lignende problem, men det løste seg etter en bios-oppgradering. Prøv det! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 offtopic: Må bare få kommentere navnet "USb minnepinne" genialt Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Likte den så godt at jeg tror jeg skal begynne å bruke den. Minnepinne...klinger godt! Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Har samme problemet her selv... Men skal prøve en bios oppgradering og se om det hjelper.. TaZ Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) heh, ja hvorfor ikke kalle det hva det er.. pendrive, thumbdrive osv.. minnepinne er jo genialt.. Endret 6. mars 2004 av Nimzowitsch Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 heh, ja hvorfor ikke kalle det hva det er.. pendrive, thumbdrive osv.. Tommeldisk? Jeg tror du burde instalere chipset drivere + oppdatere bios, og skjekke at ikke USBen er disabla der. Har du prøvd en annen USB port/USB enhet? Lenke til kommentar
ripset Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 offtopic: Må bare få kommentere navnet "USb minnepinne" genialt Helt enig, rett og slett genial og "enkel" fornorsking. USB minnepinne er absolutt et ord jeg kommer til å bruke Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Skal vi se her: Chipsetdrivere: check. BIOS oppgradering: nyeste (gammelt hk) Andre USB enheter: virker Minnepinne? Finnes det noe annet ord? Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Et annet ord er JumpDrive...eller HoppeDrev? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Har ingen løsning på problemet, men tusen takk for det geniale ordet, enden! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Dette skjedde for en av brukerene mine og, med en gang han puttet minnepinnen inn i vår maskin gikk den til BSOD. Alle andre minnepinner fungerte helt fint på samme maskin, den aktuelle minnepinnen fungerte også fint på en bærbar jeg testa på. Minnepinnen var av typen 'gartis-reklamesak-fått-med-i-blad' så jeg regner med at det var ett eller annen som den ikke var kompitabel med, anbefalte bare brukeren om å kjøpe en ny av annet merke. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Skal vi se her:Chipsetdrivere: check. BIOS oppgradering: nyeste (gammelt hk) Andre USB enheter: virker Minnepinne? Finnes det noe annet ord? Har du prøvd den på en annen maskin da? Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Minnepinnen er en flott Fujitsu Siemens, så det burde ikke være noe i veien med kompabiliteten. Har ikke testen andre minnepinner dog. Den fungere fint på begge laptoppene som er her i huset for tiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå