iau Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg har et trådløst nettverk med en CONNECT2AIR AP-600RP-USB. Internettilgangen fungerer utmerket, men når jeg kobler printeren (Canon i865) til printerkontakten på routeren så skulle jeg kunne printe. Dette er imidlertid ikke mulig, selv om det i oppsettet later til at printeren er "ready". Kjører XP Pro. Må jeg gjøre noen andre innstillinger i printeroppsettet der også? Isåfall hva/hvor? Evt. er det noe mer som må gjøres i oppsettet til access point'et? Virtual server? Bruksanvisningen som følger med er ikke særlig god (pluss at den er i lommeformat og med font størrelse 3). FInner ikke noe mer på nettet. Alle tips mottas med stor takk! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) kobler du printern til pcen eller routern? har du lagt inn drivere for dne eller installert driverne til printern på pcen din? og så må du vite adressen til printern din, den er vel http://<gateway>/printer_eller_noe, sjekket instruksjonsbok? Endret 5. mars 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
iau Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Takk for tipset - jeg hadde ikke skjønt at jeg måtte kjøre gjennom printer-oppsettet lokalt på PCen en gang til.. Jeg fikk det nå til å fungere nå. Håper bare jeg ikke ved en feiltagelse printer noe hos naboen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå