janbjan Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hei, kunne noen snille mennesker laget logo eventuelt design til en side Logo tittelen skal være Bjønnes Festivalen. helst med svart bakgrunn. Koding går greit. Photoshop er jeg elendig på..... Litt mer info. Dette er en litt (u)seriøs venners-venners festival men mye øl Hadde ikke gjort noe med en litt tøff logo, men ikke alt for speisa. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Logo eller header? Header er en avlang greie som fungerer som toppen på en webside, logo er en lite greie som som regel står i et hjørne eller noe... Det er sikkert noen kreative sjeler der ute som vil hjelpe deg. Men farge? Størrelse? Lenke til kommentar
janbjan Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Logo eller header? Header er en avlang greie som fungerer som toppen på en webside, logo er en lite greie som som regel står i et hjørne eller noe... Det er sikkert noen kreative sjeler der ute som vil hjelpe deg. Men farge? Størrelse? Hei Blir vel en header. en logo med BF hadde også vært tøft. Farge er egentlig det samme. Men helst svart bakgrunnsfarge siden jeg har planer om svart bakgrunnfarge. Størrelse på header burde vel være på ca 700px (selve siden blir vel 700 px), Høyde: ikke alt for høy Takker for svar Endret 5. mars 2004 av janbjan Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Sier som jeg sier til alle andre: Nei. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 hvor holder dere til ? Kongsberg-flesberg området? Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) laga noe i farta............. Endret 5. mars 2004 av galskapen Lenke til kommentar
moesen Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 hva? meg? Ja? edit den første posten istedet for å poste en ny Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hva er Bjønnesfestivalen? Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hva er Bjønnesfestivalen? "en litt (u)seriøs venners-venners festival men mye øl" Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 hvor har det blitt av JANBJAN?? Lenke til kommentar
janbjan Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 hvor har det blitt av JANBJAN?? Her er jeg igjen. Første headeren som ble vist var bra. Takker for 2 gode forslag til nå. Festivalen foregår i skjærgården. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Første headeren som ble vist var bra.Takker for 2 gode forslag til nå. takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå