Knick Knack Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Det er tiden det tar å teste alle kombinasjonene av x87 instruksjonen for å multiplisere to 80bit flyttall (~1.5x10^48 kombinasjoner) om en benytter 1 milliard maskiner på 1 terraflopp hver. Greit å vite. Så hvorfor sitter jeg å lurer på slikt? Vel det er egentlig ingen god forklaring. Tenkte bare på Bob Colwells "Public are weird" og den FP feilen i de første pentium prosessorene. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Dette burde du ha visst bedre, my friend, snart kommer en brukermod. og stenger tråden pga. dårlig topic....... Ps. hvorfor du lurer på slike ting ? er du singel person og lite å gjøre på en fredagskveld ? Lenke til kommentar
SuperDeformed Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Synes da dette var en langt mer interessant tråd enn utrolig mange andre der ute, men det er jo meg... Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Dette burde du ha visst bedre, my friend, snart kommer en brukermod. og stenger tråden pga. dårlig topic....... Ps. hvorfor du lurer på slike ting ? er du singel person og lite å gjøre på en fredagskveld ? Jeg synes topic er perfekt. De som venter at den overskriften leder til en seriøs tråd om OC for Abit Max3 kort er vel uansett på bærtur? Og, ja jeg er singel. blir du med ut eller? hw.no er bra sjekkeplass! Men grunnen til at jeg i likhet med deg sitter her å taster er at jeg må lade krefter til en lang dag i skibakken i morgen. hola! det var post nr 666 Endret 5. mars 2004 av Knick Knack Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Dette burde du ha visst bedre, my friend, snart kommer en brukermod. og stenger tråden pga. dårlig topic....... Ps. hvorfor du lurer på slike ting ? er du singel person og lite å gjøre på en fredagskveld ? Jeg synes topic er perfekt. De som venter at den overskriften leder til en seriøs tråd om OC for Abit Max3 kort er vel uansett på bærtur? Og, ja jeg er singel. blir du med ut eller? hw.no er bra sjekkeplass! Men grunnen til at jeg i likhet med deg sitter her å taster er at jeg må lade krefter til en lang dag i skibakken i morgen. hola! det var post nr 666 Edit: får ikke lov hos dama mi........ Endret 5. mars 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå