fluefiskeren Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Heisan, har et spørsmål til dere. Har oppgradert til XP pro og får følgende melding ved oppstart: Ugyldig boot.ini fil Starter opp fra C Dette medfører ikke noe stort problem for meg for alt funker som det skal, lurte bare på om det er noe jeg må gjøre for å få denna boot fila til å bli gyldig Lenke til kommentar
fluefiskeren Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Har jo oppgradert fra me, men får ikke noen meldinger ved oppstart om at jeg kan velge OS? Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 operativsystemet ligg på partisjon 1 på disk 1 sant? då skal boot.ini på C:\ inneholde nåke lignade dette her: [boot loader] timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect får å åpne boot.ini må du velge at du skal vise skjulte og skjulte operativsystem filer i mappealternativer.. Lenke til kommentar
fluefiskeren Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Joda OS ligger på C, men jeg finner ikke boot.ini fila ved å kjøre msconfig, er som du forstår "litt" grønn, men hvordan finner jeg fila da? Har valgt som du sa i mappealternativer Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 åpn c:\boot.ini i notisblokk viss du ikkje finne fila kan du gå til kjør på startmenyen og skrive C:\boot.ini Lenke til kommentar
fluefiskeren Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Glimrings Thank U Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå