Gophy Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hvor langt ut av kabinettet stikker denne saken (CM-Aerogate II)? Dvs. vil de av oss med dør foran 5,25" slottene få problemer?- Hadde tenkt å plassere denne i et Antec Sonata med AcoustiPack isolasjon i døren. Isolasjonen regner jeg med bygger ca. 5-6mm. i døren. Ingen som kan ta frem en linjal og måle dette for meg? Lenke til kommentar
morknudsen Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 hmmm...jeg fikk min Aerogate II i dag og desverre gjorde jeg ingen research før jeg bestilte den. 1. Sliter med å feste temp. måler på min AMD64 med Zalman (CNPS7000ACU) CPU kjøler. Hvor skal jeg få plass til den da? 2. Mitt Powercolor Radeon 9800 pro's vifte er 2 pins og passer ikke i de 3 pins som følger med. Jeg tenkte jeg kunne koble til de to pins som var der, men de er smalere enn de som følger med Aerogate så det funker ikke. Og hvor setter man temp. måler her? 3. Mine 3 kabinettvifter (fulgte med PC6070B Lian Li Miditower, Aluminium, Støydempet kabinettet) - har hverken 2 eller 3 pins kontakter slik at jeg ikke får koblet de på i det hele tatt. De har kun vanlige power kabler som kobles i "ring" for så å ende opp i en vanlig power ledning fra Power. Så jeg står igjen med å bruke Aerogate II'n min til å måle varmen inni kabinettet og varmen på HDD....Blæ! Er det noen som vet noen løsninger på noen av de 3 problemen jeg skisserer? Finnes det feks, noen overgangskabler fra mine kabinettvifter til 3 pins, eller noen overgang fra radeon 9800 pro kortet til 3 pins, og hvordan feste temp. måleren? Stemmer det at alle kabler MÅ være koblet til ? Hvis ikke registrerer den vel elementer som ikke koblet til og piping begynner hver gang jeg starter maskinen... frustrert... Lenke til kommentar
morknudsen Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 ingen som vet om det bla. finnes slike overganger? (ref. post over) Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 ' date='25/03/2004 : 23:46'] ingen som vet om det bla. finnes slike overganger? (ref. post over) De fleste webshoper har disse overgangene du snakker om, selv bruker jeg overgang fra mine 4-pins vifter til min 2-pins viftestyring, funker fett. Kjøpte mine på microplex, men skulle ikke være noe problem å finne andre steder... Mvh, Haakon Lenke til kommentar
morknudsen Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 leter på microplex, men finner ingen overganger... link? Lenke til kommentar
Gophy Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 ' date='27/03/2004 : 12:48'] leter på microplex, men finner ingen overganger... link? Hva med: Microplex (varenr) - (beskrivelse) DI3PA - Adapter, 3- til 4-pins kabel DI4PA - Adapter, 4- til 3-pins kabel ... den som leter, DEN finner... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hvor langt ut av kabinettet stikker denne saken (CM-Aerogate II)? Dvs. vil de av oss med dør foran 5,25" slottene få problemer?- Hadde tenkt å plassere denne i et Antec Sonata med AcoustiPack isolasjon i døren. Isolasjonen regner jeg med bygger ca. 5-6mm. i døren. Ingen som kan ta frem en linjal og måle dette for meg? maks 5 mm ut.. er bare knappen som stikker ut.. Så det er ingen grunn til bekymring med tanke på plass bak døren.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå