iCar Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hei! Har nettopp reinstalllert xp på nytt. så blir det automatisk lagd denne mappa (WUTemp) i den ene partisjonen, vet noen åssen jeg blir kvitt denne? Lenke til kommentar
Aganon Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Bare glem det WUTemp=windows update temp og den kommer tilbake så det er ikke noe poeng og slette den Endret 6. mars 2004 av Aganon Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hvorfor i all verden skal du fjerne ei temp-folder du aldri ser uansett? Sitter du og browser i C:\Windows hele dagen og irriterer deg over den ENE foldern? Da sliter du Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hvorfor i all verden skal du fjerne ei temp-folder du aldri ser uansett?Sitter du og browser i C:\Windows hele dagen og irriterer deg over den ENE foldern? Da sliter du Hadde den enda bare dukket opp i c:\windows så... Hos meg blir den opprettet i mine dokumenter, av en eller annen idiotisk grunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå