Cyberbug Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Overalt selges trådløst keyboard med mus. Hvor selger man bare tastauret?? Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Her f.eks.: mpx.no, og her komplett.no... masse steder de selger BARE tastatur! Lenke til kommentar
Cyberbug Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Trådløst takk! Alle disse er med ledning. Orker ikke den idiotiske musa. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Han skulle da trådløst.. så ingen der uten tråd som var alene jeg... Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Trådløst takk! Alle disse er med ledning. Orker ikke den idiotiske musa. Du er jo på ingen måte NØDT til å bruke musa som er med i pakkene da.. Microsoft har hvertfall den dumme vanen i lage supre tastatur, og sende med mus som ikke ligner grisen! Selv har jeg trådløst microsoft (natural) tastatur, og en logitech mx500 Endret 5. mars 2004 av OgnOmm Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Ååååja! Sry... det "fikk eg ikke med meg" Hmmm, jamen då så... Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Trådløst takk! Alle disse er med ledning. Orker ikke den idiotiske musa. Du er jo på ingen måte NØDT til å bruke musa som er med i pakkene da.. Microsoft har hvertfall den dumme vanen i lage supre tastatur, og sende med mus som ikke ligner grisen! Selv har jeg trådløst microsoft (natural) tastatur, og en logitech mx500 Tja, det koster jo en del å kjøpe trådløst tastatur og mus, og hvis du allerede har en god trådløs mus... Har lenge siklet over et trådløst tastatur fra Logitech, men jeg har ikke råd til å betale for en MX700 når den jeg har fortsatt fungerer veldig bra. Derfor er det "ikke bare å bruke musa" for alle... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå