silverfox Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Denne boksen kan settes opp med en egen usb disk som server. Jeg får denne til å fungere fint internt på mitt lokale nettverk ( LAN ) Men jeg får ikke tilgang fra internett. Noen som har et tips eller to. Jeg er etterhvert tom for ideer. Mr Flower - Power Lenke til kommentar
TMH Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Microsoft ISS 5,1, aktiver og legg til usbdriven som standard webområde Lenke til kommentar
silverfox Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Takk for svaret, beklageligvis skjønte jeg ikke mye av det. Ønsker at noen som har samme routeren kunne guidet meg litt Mr Flower - Power Lenke til kommentar
Orchid Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Har du sett på denne ! Asus 500 GL forum Hope it help ! Lenke til kommentar
silverfox Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Takker så mye, er nå sikker på å få dette til å fungere. Ypperlig side for denne routeren. Mr Flower - Power Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå