E.T Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Som sagt så var jeg innom geekstuff.no idag og så noe som hett spacesaver. De sa det ble brukt på TG for å spare plass. Men jeg har enda ikke funnet ut HVA det faktisk er.... Finner ingen bilder heller... Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Som sagt så var jeg innom geekstuff.no idag og så noe som hett spacesaver. De sa det ble brukt på TG for å spare plass. Men jeg har enda ikke funnet ut HVA det faktisk er.... Finner ingen bilder heller... Allerede testet på TG i 2003 og på Colosseum Spillsenter, og resultatet er enkelt og greit - den sørger for å få skjermen opp i riktig høyde, frigjør verdifull plass til kabler og tastatur.. og ser stilig ut. Så vidt jeg kan forstå er det et metal stativ som hever skjermen din litt slik at du får plass kabler og tastaur. Er ikke rent sjelden at plassen man får på lan parties er ganske liten, og da kan det være praktisk å utnytte høyden, og med denne slipper du å bygge selv (pluss det at du risikirerer ikke at crew tar den fordi den er for dårlig bygget/ustabil). Eneste jeg er litt usikker på er om den bare løfter skjermen, eller om den gir deg en hylle på toppen. (Husker dessverre ikke hvordan den så ut fra GeekStuff standen på tg03) Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hvis du går på http://forums.gathering.org under offtopic og SpaceSaver, så er det en som lager slik i metall som du kan kjøpe (nei det er ikke meg) Det er en anretning som gjør at du kan ha tastaturet delvis under skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå