Mads-b Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Er det noen som vet noe om denne filen? Jeg fant den på C: . Den er på 332 MB og irriterer vettet av meg . Hva er denne til, og kan jeg slette den? Endret 5. mars 2004 av MBaardsgaard Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Kjørt noen sisoft sandra bechmarks i det siste? Programmet lager visstnok en slik fil på 300noe MB hvis benchmarken ikke fullføres. Om du kan slette den eller ikke vet jeg dessverre ingenting om Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Jeg har ikke Sandra Noen andre der ute som vet noe? EDIT: Står ikke .tmp for temporary? Endret 5. mars 2004 av MBaardsgaard Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 .tmp er ganske riktig en temporary-fil - eller en fil som et program lager til midlertidig bruk. Hvis fila fortsatt ligger på samme sted etter at du har restartet maskinen en gang, kan du trygt slette den. Hvis et program skulle ha bruk for den, vil den bare lage en ny..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå