FenrisC0de Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Har spurt rundt om kring, og det er litt blandede svar, hva har egentlig hastigheten på RAM`en så si når man Overklokker CPU? Jeg prøver å overklokke min AmdXp2800+ men jeg har bare PC2100 og PC2700 ram, er dette veldig farlig eller noe? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Det er ikke farlig, det er bare lite egnet for overklokking. PC2100 er kun spesifisert til 133 mhz fsb og blir en flaskehals ved overklokking, og til og med på default hastighet. For å kjøre minnet i sync med fsb bør du ha minst PC2700. Til overklokking er PC3200 bra. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 -Feilpostet Vi har en side som heter overklokking.no, der de har ett eget forum for overklokking av ram som heter Hovedkort / RAM (Overklokking)! Flyttes dit! Du burde sjekke godt om før du poster neste gang, så slipper du å poste feil! Husk at vi har en masse søster sider! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Kommer ann på hvor mye du skal overklokke... har pc3500 minne på amd, det bruker å holde (men jeg er heldig med cpu og hovedkort så jeg trenger bedre minne) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå