FungusMental Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg har begynt å få dette problemet fra tid til annen når jeg skal bruke Start-menyen. Det popper opp en dialogboks hvor det står "SysFader: EXPLORER.EXE - Application Error" og i 'beskrivelsen' står det bl.a. "The instruction at ..... referenced memory at ..... The memory could not be 'written'." Er det noen her som har hatt samme problem og evt. vet hvordan jeg kan fikse det uten å måtte reinstallere? Ikke nok med at Explorer avsluttes helt, men nå nekter den attpåtil å restarte av seg selv, så jeg må bruke CTRL+ALT+DEL og velge shutdown -> restart... Utrolig irriterende fenomen. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Har du overklokket? I så fall, prøv å klokk ned til normal og sjekk om det fungerer da. Tok en titt på et annet forum og der viste det seg visstnok at det var spyware som stod bak faenskapet. Du kan jo ta et søk med spybot search & destroy og/eller adaware. Lenke til kommentar
FungusMental Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg bruker Spybot og Adaware 6 (har t.o.m. betalt for Pro versjonen, heh) regelmessig, har i tillegg også SpywareBlaster, så jeg tviler på at det er spyware. Med unntak av tweaking av Windows så foretrekker jeg å være safe, derfor overklokker jeg ikke PC'en. Dessuten egner ikke RAM'en (PC2100) seg så godt til overklokking uansett... Begynte å fundere på om dette kunne ha noe med de "visuelle effektene" i Windows å gjøre ("fader"), men jeg har jo for den saks skyld skrudd av alle de "fancy" tingene for lenge siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå