Joe DiMaggio Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Når jeg skal åpne en fil (iso, bin eller cue fil) i D-Tools fryser pc`en min. Hva kan være galt? Endret 5. november 2007 av sv3inung Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Operativsystem? Sjekk at filen ikke er i bruk og at den ikke er korrupt. ellers har vi jo de to tingene som løser mange problemer: 1. format c: 2. Reinstall D-Tools Lenke til kommentar
FredrikFredrik Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Noen som kan si meg hvor jeg finner D-tools? Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Jeg har Windows XP Professional. Jeg har formatert/re-installert tre ganger nå å reinstalert D-tools tre ganger. Endret 5. november 2007 av sv3inung Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Du finner det på www.daemon-tools.cc Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Jeg fikset det nå, installerte bare den gamle versjonen (versjon 332). Endret 5. november 2007 av sv3inung Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå