EA Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hallo folkens.Holder for tiden på med et nytt casemodding prosjekt, og tenkte da at jeg skulle legge ut en link til hjemmesiden hvor bilder og info er å finne. Er sånn 1/3 dels ferdig for øyeblikket, ny lakk og montering av alt "tilbehøret" er det som står igjen. http://home.online.no/~eiaspelu/casemodp4.cfm Lenke til kommentar
SubLIme Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Genialt! Fyfaen Men, en liten ting jeg la merke til bytt ut på sia(de som en eller annen vegg var skrudd fast med) med thumbscrews;) Go Fast Lenke til kommentar
EA Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Genialt! Fyfaen Men, en liten ting jeg la merke til bytt ut på sia(de som en eller annen vegg var skrudd fast med) med thumbscrews;) Go Fast Joda, de skruene som er brukt på de bildene vil bli byttet ut med noe mer stylish nå lakkeringen er fullført.Skruene på bildene ble bare brukt for å holde greiene sammen menst bildene ble tatt Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hvorfor har du så mye strøm?? Hva er det som tar så mye strøm? nice work Lenke til kommentar
EA Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Hvorfor har du så mye strøm??Hva er det som tar så mye strøm? nice work Bruker en psu for hovedkort,harddisker osv, og den andre psu`en brukes på vifter,lys osv.Hvorfor ha en psu når man kan ha to.. Lenke til kommentar
EA Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 For de av dere dette måtte interessere, så har jeg lansert en Norsk versjon av siden hvor mitt siste casemod prosjekt blir vist, så i den anledning legger jeg ut en ny link til denne siden http://home.online.no/~eiaspelu/casemodnor.cfm Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Fyfan!Den viftegrillen var jo bare helt konge da !Får nesten lyst til gå løs på kabinettet mitt med bor bare for den grillen. Sweet! Super Najs! JonaseZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå