Abben Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Noen som vet hvor man får kjøpt dette ? Går vel i usbutgangen ? Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 clas ohlson har det, er usb ja. Husk å ha pad fra før Lenke til kommentar
Abben Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 pad? Så det funker å kjøpe en overgang fra ps2 til usb, og bruke samme kontroll til pc som til ps2? eller er jeg på jordet nå ? Trodde man måtte kjøpe egne kontroller til pc skjønner du.. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 jo altså, du bare plugger den boksen i usb utgangen og ps2 stikka i boksen. Så funker alt. Tror ikke det finnes ps2 stikker til pc, de jeg har funnet har utrolig crappy d-pad. Bruker selv den psx-usb boksen og er veldig fornøyd. ps. Du kan plugge i mer enn bare 1 psx boks hvis du skal spille sammen med kompiser Lenke til kommentar
Saruronny Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Jeg ville kjøpt USB Dual PS2 to PC Convertor XP hos Play.com. Lenke til kommentar
skabbus Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 funker den til alle emulatorer? Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Har ikke funnet en emulator som den ikke virker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå