tom-atle Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hei jeg har ett spørsmål angående: har kjøpt meg amd athlon xp3000 men når eg ser etter i min data maskin på egenskaper så får eg opp 1.25ghrz dette er jo litt mindre enn den skulle vert, kossen kan d ha seg slik, d samme gjelder i bios???? Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Dette her er totalt feilpostet, hører nokk inne på Hardware forumet, rapporter til moderator og be ham flytte innlegget. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 du må sette fsb til 166 i bios og til han andre fyren så trenger du ikke egen post for å si det, send en pm med link Lenke til kommentar
Gef Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 -Feilpostet Denne har da ingenting om spill og hardware som er lansert eller skal lanseres på videokonsoll eller håndholdt å gjøre. Flyttes til Hovedkort, Prosessor og minne! Pass på at du ser det godt om for du poster, leser undertittelen til forumene, så slipper du å poste feil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå