Gå til innhold

Ny mobil m/abonnement

Anbefalte innlegg

Ettersom jeg har gått lei min 6610 etter et halvt års bruk så leter jeg på ny etter en ny og mer funksjonsrik mobil, jeg har smått lagt mitt øye på klapp-telefon ettersom jeg egentlig bare liker stilen. Jeg er en kresen bruker og går gjerne for så mye som jeg kan, har tenkt til å kjøpe med abonnement slik at det blir en del billigere ved innkjøp uansett. Mobil med godt kamera, mye minne (eller mulighet for utvidelse) er noe jeg setter god pris på og selvfølgelig respons og alle andre funsksjoner, men i hovedsak en rask telefon med mye minne og kamera. Selve designet på telefonen er noe som jeg også er litt smått kresen på siden jeg er vant med 6610, en stor mobil er ikke noe jeg liker. Jeg ønsker å høre på erfaringer og anbefalinger samt hvilken abonnement jeg burde kjøpe om jeg får velge når jeg kjøper. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merket at det var en god del klaging på battertid, men dette er vel forårsaket av hyppig bruk av kamera osv? Virker som en meget kurant mobil, men blåtann og litt bedre batteritid hadde vært å foretrukket, 9mb med lagringsplass er ganske mye og et meget stort pluss, men man trenger kanskje ikke så mye selv om det er ganske så greit. Noen flere forslag?

Lenke til kommentar

Hvis du kunne tenke deg en "ikke kamskjell" (proft ord) mobil kunne kanskje Nokia 6230 vært en veldig god løsning.

Den har jo MMC kort plass, (opp till 512 mb minne) mp3, VGA kamera, mulighet for små filmsnutter, et (etter min mening ) meget godt design, bluetooth ++

Det eneste som trekker ned er skjermen, 128x128 65k farger TFT, litt liten, men ganske god. jeg ville definitivt valgt denne over samsung E700.

Edit: denne er ikke ute enda, men det tar ikke lang tid før den kommer ut (en måned kanskje, maks to vil jeg tippe.)

Edit: Vet noen om denne telefonen kommer i "pearl white" her i norge? har egenrlig bare sett bilder av den sorte, pearl white er mye kulere :yes:

Endret av -:Coldplay:-
Lenke til kommentar

Må si tusen takk til innlegg til vedkommende ovenfor, jeg ble litt smått forelsket i designet av telefonen samt spesifikasjonene, tror det er verdt å vente på den ja. Noen som har noen tanker ved tanke på abonnement? Ringer og sender SMS sånn passe, MMS blir nok det jeg blir å bruke mest penger på tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...